آرکا شیمی

روغن آرگان برای رشد مو

روغن آرگان برای رشد مو

روغن آرگان برای رشد مو

 

روغن آرگان برای رشد مو که از درختان آرگان مراکش استخراج می‌شود، «طلای مایع» نیز نامیده می‌شود زیرا طیف وسیعی از فواید روغن آرگان برای پوست و مو در آن وجود دارد.

 

استفاده از روغن آرگان برای مو علاوه بر اینکه پوستی نرم، صاف و جوان‌تر به شما می‌دهد، می‌تواند زندگی موهای شما را متحول کند. در آفریقا قرن هاست که مردم از این روغن استفاده می کنند.

 

بقیه جهان به تازگی در مورد تمام کارهای شگفت انگیزی که این روغن می تواند انجام دهد مطلع شده اند. راه های زیادی وجود دارد که روغن می تواند برای موهای شما مفید باشد، اما یکی از بزرگترین نگرانی هایی که می تواند برطرف کند رشد مو است. فواید روغن آرگان برای مو و نحوه استفاده از روغن آرگان برای رشد مو را در این مقاله به شما خواهیم گفت.

 

آیا روغن آرگان برای رشد مو خوب است

 

در جواب اینکه ایا روغن ارگان برای رشد مو خوبه باید بدانید روغن آرگان برای رشد مو سرشار از آنتی اکسیدان ها، ویتامین E و اسیدهای چرب ضروری است.

 

روغن ارگان ارگانیک خالص برای مو می تواند موهای آسیب دیده را ترمیم کند، سلامت کلی مو و پوست سر را بهبود بخشد و رشد مو را تحریک کند. از آنجایی که توانایی تحمل دمای بالا را دارد، برخی افراد از آن به عنوان محافظ حرارتی برای محافظت از مو در برابر گرمای ابزارهای حالت دهنده استفاده می کنند.

 

در زیر تمام روش هایی که این روغن می تواند برای موهای شما مفید باشد و اینکه چرا در روال مراقبت از موی هر خانمی ضروری است، آورده شده است.

 

فواید روغن ارگان برای رشد مو

 

  • تغذیه کننده مو
  • خاصیت ارتجاعی مو را افزایش می دهد
  • رشد مو را تقویت می کند
  • از موها محافظت و ترمیم می کند
  • از آسیب های حرارت جلوگیری می کند
  • عفونت پوست سر را دور نگه می دارد

 

روغن ارگان برای رشد مو مولکول های کوچک تری نسبت به سایر روغن های مو دارد، به این معنی که می تواند به طور موثرتری به کوتیکول مو نفوذ کند.

 

به همین دلیل، روغن آرگان برای مو کاربردهای زیادی دارد و این روغن چیزی بیش از تقویت رشد مو انجام می دهد. تبدیل این روغن به بخشی از روال منظم مراقبت از مو می تواند فواید مختلفی را ارائه دهد. بیایید به این فواید روغن آرگان برای مو نگاهی بیندازیم.

 

روغن آرگان انگلیس

 

1. تغذیه کننده مو

 

روغن آرگان برای رشد مو این توانایی را دارد که موهای شما را از ریشه تا نوک تغذیه کند و به انواع مو درخشندگی بدهد. غلظت بالای اسیدهای چرب ضروری باعث این امر می شود. این یکی از دلایلی است که بسیاری از برندهای مراقبت از مو شروع به استفاده از این روغن به عنوان یکی از مواد اصلی در محصولات خود کرده اند.

 

2. خاصیت ارتجاعی مو را افزایش می دهد

 

در حالی که ممکن است بخواهید در مورد نحوه استفاده از روغن آرگان برای رشد مو بیاموزید، همچنین لازم است بدانید که چگونه این کار را انجام می دهد.

 

این روغن توانایی بهبود رطوبت و خاصیت ارتجاعی مو، مبارزه با موخوره و همچنین محافظت از تارها در برابر آسیب هایی که باعث ایجاد مشکلاتی مانند دو شاخه شدن و شکستگی مو می شود را دارد. فواید این روغن برای رشد موهای وز بسیار زیاد است، به همین دلیل است که واقعاً پاسخی برای تمام مشکلات موهای شماست.

 

3. رشد مو را تقویت می کند

 

روغن آرگان برای رشد مو حاوی ترکیباتی به نام فنل است. اینها همراه با آنتی اکسیدان ها فولیکول های مو را تقویت کرده و تولید سلولی روی پوست سر را تقویت می کنند.

 

ویتامین های موجود در این روغن باعث سلامت پوست سر می شود که به نوبه خود نه تنها رشد مو را تقویت می کند بلکه باعث می شود تارهای موی جدید ضخیم تر و سالم تر شوند. به تولید کراتین کمک می کند و در نتیجه رشد مو را تحریک می کند.

 

روغن آرگان اسپانیا

 

لیپید چیست و چه کاربردی دارد بیشتر بخوانید: لیپید چیست و چه کاربردی دارد

4. از موها محافظت و ترمیم می کند

 

درمان‌های مو و رنگ کردن مکرر موها را خشک، شکننده و آسیب‌دیده می‌کند، گاهی اوقات هر کاری که انجام می‌دهید، به نظر می‌رسد که موهای شما هرگز به حالت عادی باز نمی‌گردد.

 

اما روغن آرگان برای رشد مو می تواند این را تغییر دهد، خواص مغذی برتر روغن هر تار مو را می پوشاند و به عمق فولیکول مو نفوذ می کند تا آن را از درون ترمیم کند.

 

5. از آسیب های حرارت جلوگیری می کند

 

روغن آرگان برای رشد مو در مقایسه با سایر روغن ها توانایی تحمل دمای بالاتر را دارد. این باعث می شود قبل از استفاده از ابزارهای حرارتی مانند سشوار و اتوی مو از این ماده عالی استفاده کنید. اگر اسپری محافظ حرارتی ندارید، سعی کنید از این روغن استفاده کنید و از نتایج آن شگفت زده شوید.

 

6. عفونت پوست سر را دور نگه می دارد

 

خشکی، خارش پوست سر، شوره سر یا عفونت موسمی پوست سر که باعث بی خوابی شما می شود؟ روغن آرگان برای رشد مو شما را تحت پوشش قرار داده است!

 

این روغن سرشار از خواص ضد میکروبی و ضد باکتریایی است و می تواند التهاب را کاهش دهد، خارش را آرام کند و استرس اکسیداتیو ناشی از شوره سر را کاهش دهد. استفاده از روغن آرگان روی پوست سر می تواند شوره سر و سایر عفونت های پوست سر را تسکین دهد.

 

طرز استفاده از روغن آرگان برای رشد مو

 

روغن آرگان برای رشد مو سرشار از ویتامین ها و اسیدهای چرب ضروری است، به این معنی که دارای خواص مغذی برتری است. یک بار استفاده از روغن آرگان برای رشد مو به مدت 2 تا 3 روز موهای شما را براق و شاداب نگه می دارد، بنابراین نیازی به استفاده هر روز نیست.

 

روغن آرگان برای مو

 

آیا روغن آرگان را می توان به پوست سر مالید؟

 

بله، اگرچه غلیظ است، اما روغن به راحتی جذب مو و پوست سر می شود. مطمئناً می توانید روغن آرگان را به پوست سر بمالید زیرا می تواند بسیاری از مشکلات پوست سر مانند شوره سر و عفونت ها را برطرف کند.

 

آیا روغن آرگان برای انواع مو قابل استفاده است؟

 

روغن آرگان برای رشد مو را می توان برای انواع مو از جمله موهای خشک، آسیب دیده و رنگ شده استفاده کرد. با این حال، مهم است که با مقدار کمی شروع کنید و به تدریج مقدار آن را در صورت نیاز افزایش دهید، زیرا استفاده از روغن بیش از حد می تواند موها را سنگین کند یا آنها را چرب کند.

 

تشخیص روغن آرگان اصل

 

به خواندن ادامه دهید:

 

کاربردهای گلیسیرین، منتول روغن آرگان

بهترین روغن گیاهی برای رشد مو

9 روغن گیاهی برای مراقبت از پوست

بهترین روغن های گیاهی برای پوست

 

منبع:

 

bebeautiful